nie larr blog sy !

December 29, 2010

senggugut !!

erghh! really hate it when period comes~ sure dpt period pain pnye larr. aduhh~ segala sakit bagai. td aku baru lepas telan panadol menstrual. elak rase sakit mase tido nty. kang x lena plak tido aku. mule larr aku nk meragam je nty. cm dak kecik larr plak nk meragam. wahaha~ tp sakit sakit aku tetap on9 jgk. memang xley lepas uh. macam macam aku nk update. nk tnye org pasal blog aku. nk lyn fb. kuikui. pasuh td aku g tusyen lg. aduhh~ bley plak mase nga dgr ckgu tuh bebel senggugut nie smpai! ngn akon yg temperature low tahap dewa lg. alamak! cmne nie? xley thn. xley thn! nk golek golek jgk. xkn aku nk ckp kt ckgu tuh? da larr dye laki laki. malu larr aku. so,nk xnk aku tahan kan saje! smpai larr abeh kelas kul 8. smpai umah nmpk lappy ngn tb terus da x sakit. uhuk3~ teruk nye aku! wakakaka. ;P

No comments:

Post a Comment