nie larr blog sy !

December 30, 2010

selamat pagi !

wahh~ sungguh bahagia ya hari ni. untuk kali yang ke berapa entah aku bangun awal di pagi hari. padahal aku baru saje tidur pukul 5 lebih tadi. alamak,mata sangat berat nak buka! tapi disebabkan telefon rumah yang berdering dering mengeluarkan bunyi yang amat bising aku pun mengalah. aku tahu pemanggil tu mesti parents aku yang suruh bangun sebab kejap lagi anak anak setan tu nak datang. aduh~ bila sebut saje anak anak setan aku terus terbangun. tak boleh lelap mata dah. mengenangkan mereka yang sangat mendukacitakan! tapi aku kuatkan semangat juga lah. sebagai penambah semangat,aku terus buka tv. lepas tu aku buka pintu rumah hirup udara pagi yang sungguh segar! wahh~ sangat menenangkan. urmm~ tak rugi aku bangun pagi hari ni. aku harap sangat anak anak setan tu tak buat hal yang boleh menaikkan darah aku sebab mood pagi aku hari ini adalah sangat tiptop!

No comments:

Post a Comment