nie larr blog sy !

December 30, 2010

abg ? syg ?

alamak! mengapakah perkara ini terjadi kepada ku? di saat saat bahagia datang menjelma tiba tiba BLOG aku tidak boleh di 'view'!! bang2 lakk aii~ bikin wa panasss!! macam mana aku nak meng'update' dan mencantikkan BLOG aku? aduh~ cepat lah baik pulih kan BLOG aku. apa masalahnya sebenarnya? petang tadi boleh saja. adakah kerana masalah 'kerbauband' ini? ouh,tidak! sampai bilakah aku harus menghadapi masalah ini? aku tidak sanggup menahan nafsu ku untuk menaip! wahh~ nafsu ye? tak boleh tahan. hahaha! inilah akibatnya apabila aku terlalu obsesi terhadap sesuatu walaupun sesuatu itu hanyalah sekadar nafsu suka menaip! baru aku nak bercerita pasal kemenangan MALAYSIA menentang indonesia tadi. eh,kenapa indonesia tu huruf kecil? wahahaha! suka hati aku lah. BLOG aku kan? aduh,kejam sangat ke perbuatan aku ni? kahkahkah! apa aku kisah? BLOG aku HAK aku. eh,nampak gaya macam dah terkeluar dari topik je? aku nak cerita pasal MR.FAZRUL AZREE aku yang tiba tiba menjadi TERLEBIH JIWANG hari ini. adakah kerana terlalu gembira dengan kemenangan MALAYSIA tadi? sehinggakan panggilan saya-awak bertukar menjadi abang-sayang. mengapakah perkara seperti ini berlaku? alamak~ MR.FAZRUL AZREE! kenapa dengan awak ni? buat saya 'GOOSEBUMPS' saja. wahahaha! ayat aku pun dah bertukar menjadi bahasa baku. oh,tidak! aku tidak percaya bahawa semua ini sedang terjadi kepada ku. apa yang terjadi sebenarnya? apa?! aku DILAMUN CINTA??!!! ouh,tidak!! ADA APA DENGAN CINTA??

No comments:

Post a Comment