nie larr blog sy !

December 30, 2010

mood TIPTOP tahap dewa !

wahh~ aku sangat gembira dengan mood aku hari ini. semuanya berjalan dengan sungguh lancar. segala apa yang aku rancangkan menjadi. alhamdulillah,syukur kepada Allah. mungkin juga sebab berkat aku bangun awal pagi tadi. hahaha. ada kaitan ke? em. bagi aku sangat berkaitan sebab ini permulaan yg baik untuk aku mengakhiri tahun 2010 aku. hari ini juga aku menguruskan anak anak setan aku. aduhh~ sejak bila aku jadi mama setan ni? hahaha. haa~ inilah anak anak setan aku.
anak anak setan MRS.FAZRUL AZREE


 
nie anak anak setan punya twins !
selain daripada menjaga anak anak setan ni,aku pun turut memasak juga tau! wahh~ memasak tuh. hebat sungguh MRS.FAZRUL AZREE ni. nak tau apa yang aku masak? hurm~ nasi goreng sahaja! wakakaka~ tak habis habis dengan nasi goreng kan? huhu. nak buat macam mana. itu je yang paling senang. nak tengok macam mana aku menumbuk? menumis? hahahaha!

ini masa memotong bawang

nie masa sedang gila gila menumbuk !

nie masa nak tumbuk bawang putih


dan inilah hasil menumbuk !

lepas dah penat menumbuk menumbuk sampai lumat,kita kena lah tumis pula. kan? hahaha. masa tengah menumis ni pun aku sempat posing lagi.

nie lah hasil tumbukan dan aku pun tumislah dalam kuali
haa~ hebatkan aku jadi surirumah hari ni? harharhar. buat sesiapa yang view blog aku,jangan terkejut ocayy? aku pandai masak tau? singgah juga lah ke dapur sekali sekala. kalau ada anak anak dara yang tak pernah masuk dapur,rajin rajinkan lah diri anda ke dapur ye? seronok wa cakap sama lu! hahaha~ nasi goreng aku pun dimakan oleh mama dan papa aku. sangat bangga sebab pertama kali dapat hidangkan dyorg masakan sendiri. sebagai penutup aku nak korg semua tengok gambar aku dengan twins anak anak setan. wakakaka!

No comments:

Post a Comment