nie larr blog sy !

February 4, 2011

skandal?

macam mane bley timbul isu skandal nie?biar aku jwb.tp sblm tu aku nk tnye.korg suke x kalo korg nie kapel tp pakwe or makwe korg lyn and wt korg mcm nta sape2 je?korg suke x?msti x kn?same gk ngn aku.and aku rase xde sape yg suke diperlakukan mcm tu.btol x?sbb tu laa smpai muncul isu skandal.curang sume nie.tp bkn 1 perkara yg mudah n menyenangkan bg seorang perempuan nk berskandal or berlaku curang nie sbb perempuan kalo da syg ati dia tetap ntuk pakwe dia.even kalo dia da pernah berskandal or berlaku curang skalipun dlm ati dia tetap syg kt pakwe dia.x percaya?tnye laa sape2 yg berpengalaman.aku yakin diorg memberi jwpn yg sme ngn aku.sme mcm aku jgk.kalo bkn sbb layanan pakwe sndiri yg mcm anggap aku nie kwn perempuan dia je,xkn wujud nye skandal nie ntuk aku.bkn aku nie jenis yg x setia tp fahami laa.kalo korg ade kt tmpt aku korg akn tw cmne aku terseksa and mungkin jgk ade yg x thn smpai 2 bulan pun berkapel.aku bkn x bahagia dgn pakwe aku.tp kebahagiaan ktorg dtg dan pergi.x kekal.paling lame bertahan pun ade laa dlm sehari sepetang je sbb mlm tu nty mesti ktorg gado.aku x slh kn dia tp aku x kate yg aku dan dia x bersalah.cume yg menjadi masalah nya ktorg x berkesefahaman.as a girlfriend laa kn korg mesti nk fhm pakwe korg and korg mesti nk pakwe korg phm korg.btol x?tp masalah nya dlm hubungan ktorg,aku TAK DIBENARKAN memahami dia.patut x?dpn dia aku da tonjol kn diri aku yg sbnrnye tp dia bley plak nk cover2 lg dgn aku smpai kn 1 saat nie aku da xtw da dia tu mcm mne sbnrnye.bygkn laa.dia bley berahsia ngn aku.dia pnye mslh dia cerita kt kwn aku.aku x kesa dia nk cerita kt sape2 pun tp masalah nya aku nie makwe dia xtw masalah dia.at least let me know laa.lpas tu kau nk cerita kt satu dunia pun aku x kesa.ati sape x sakit?ati sape x hancur kalo pakwe sndri lyn mcm tu?aku tw korg pun akn rase bnde yg sme jgk ngn aku kalo korg kne mcm aku.nie baru ckit aku cerita.ade byk lg.kalo aku x turut kn rase sabar aku nie,da lame da aku btol2 minx break ngn dia.tp sbb syg pnye pasal,aku sanggup bersabar lg ngn dia.tp smpai ble aku nk kne thn ngn dia yg mcm tu?so lepas korg da bace nie aku hope korg bley phm laa kn nape korg xley nk slh kn aku kalo aku ade skandal or curang ngn pakwe aku.last but not least.once again aku mention kt sini.aku wt entry nie bkn nk embrace kn sape2 bkn nk wt sape2 terase or kecik ati.nie just luahan semata2 dan ntuk renungan bersama.

No comments:

Post a Comment