nie larr blog sy !

February 3, 2011

aku punya hal laa.

merujuk kepada tajuk blog aku pada hari ini.amat jelas menunjukkan bahawa aku sedang marah.HAHA.bangang punya orang.aku tak paham betul laa.apa yang x puas hati sangat?wea,aku punya hal aku punya suka laa.aku takde nak kacau hidup kau pun.time kau MENGGEDIK ada aku kisah?sikit pun aku x heran laa beb.fair and square laa.aku tak kacau hidup kau kau takya nak kacau hidup aku.hidup aku aku punya suka laa.walaawea.sangat UNMATURED laa.kalau kau dah rasa kau tu PERFECT sangat kau buat hal kau je laa sebab aku bukannya PERFECT macam kau.kau takya nak kacau hidup aku.takya nak masuk campur hal aku.kau dah laa tak tahu cerita.lepas tu nak sibuk2 macam kau tahu sangat laa hal aku.pigii laa wea!aku tak heran sama kau.daripada kau terus nak fitnah aku baik kau diam.kau sedar sikit yang kau tu tak tahu apa2.dah laa tak tahu apa2 tapi still nak rasa macam tahu semuanya.GO TO HELL laa kau haii.kau takya nak tunjuk baik.takya nak buat2 INNOCENT.kesialan je orang macam kau.betul2 tak paham dengan perangai kau.bila nak stop sebar fitnah wea?insaf laa.even kubur lain2 tapi kalau kubur kau sebelah aku buat bingit telinga je dengar kau kena seksa.dah laa.lebih baik kau hentikan semua yang kau dah buat.tak tahu apa2 diam je.kalau nak tahu boleh tanya.takya sampai nak BURUKKAN NAMA AKU!kau paham tak?aku cakap BAHASA MELAYU je ni.kalau kau tak paham BAHASA MELAYU bagitahu aku.biar aku translate dalam bahasa yang kau boleh paham.ocayy?akhir kata,aku minta ampun minta maaf laa ye kalau apa yang aku luahkan ni buat kau sakit hati.fair and square.kau boleh buat aku sakit hati aku pun boleh buat benda yang sama kat kau.

No comments:

Post a Comment