nie larr blog sy !

February 5, 2011

aku tak berskandal.

as the title state above that means yg aku nie sbnrnye xde skandal pun.tp entry aku yg smlm uh sbnrnye hnye menyatakan hasrat aku nk berskandal.yes.memang aku berniat nk berskandal.tp ble mengenangkn yg aku nie masih syg kt pakwe aku,terus terbatal niat aku nk wt cmtu.sgt2 x sanggup nk tgok pakwe aku sedih2 kecewa patah hati n etc yg bley menyebabkan emosi dia terganggu.aku syg dia tu.tp tgok laa pe yg dia wt kt aku.since ari selase aritu xde contact pun.1 mc8 langsung xde.aku nie pnye laa nk jge ati dia,mc8 dia ari slase aritu.gtw kt dia yg aku nk kuar ngn kwn2 aku.ocayy laa.masuk akal kalo dia x bls.mybe sbb dia xde kedit.tp xkn memanjang xde kedit kutt?other than that,xkan laa xley minx 1 mc8 je kt kwn2?kate kwn syg kwn.1 mc8 pun berkira ke?masuk akal x skrg?byk lg alternatif lain bley gne.public phone ade.no need to talk lme2.aku nie bkn nya jenis manusia yg x phm bahase.so phm laa kalo dia xley ckp lme2 ngn aku.tp yg aku btol2 x phm skrg nie,susah sgt ke nk contact aku?aku pnye laa ikut kn rase sabar aku.thn je ngn dia.seriously laa.aku btol2 x phm ngn dia.aku nie sape ntuk dia?aku nie sape dlm life dia?once again laa aku mention.kalo just nk bangga dgn status kapel tp sbnrnye x reti nk jge ati kapel sndiri baik xya berkapel.kalo takat mulut je ckp syg tp action xde show any love,just forget about it!aku pun bley jgk ckp aku syg kt kau.alaa takat ckp je.aku pun bley wt laa.tp ati sape yg tw kn?other than saying love show me your love laa.aku da bosan da dgr ayt2 cmtu.give me something new.something that can make me feel really being loved.MORE THAN WORDS please.i've got feeling too laa.bkn nk kne jge ati kau je.aduhh~aku penat wokk cmni.urm.arini da ari SABTU.da berhari2 aku tggu dia campak 1 mc8 kt aku.tp hampa.kecewa.bkn takat 1, 1/2 mc8 pun xde smpai kt nset mak aku.nyirap x nyirap je laa kn.aduyy~org kapel2 sume bahagia je.aku nie hah.name je ade kapel tp hakikat nya i'm alone and lonely!bullshit btol laa.haa.kn da kuar ayt tu.aduhh~x suke laa.hurmm.td aku ade jln2 kt blog org.mne2 blogger yg ade kapel sume bahagia2 je.ble aku bce entry dyorg pasal boyfriend dyorg aku tumpang gembira and hoping one day aku nk jgk mcm dyorg.untung laa ade boyfriend yg sungguh benar2 menyayangi.

No comments:

Post a Comment